Pagina's op IkLeerBIM

zondag 2 juni 2013

IkLeerBIM 10.000 keer bekeken!

Met enige verbazing, maar vooral met heel veel plezier, kan ik melden dat de blog IkLeerBIM al 10.000 keer bekeken is. Alle bezoekers hartelijk bedankt daarvoor! Want het bijhouden van deze Blog kost me enerzijds tijd. Maar het geeft ook veel voldoening. Zeker als je merkt dat er zoveel bezoekers op af komen.


De eerste Posts zijn op 27 augustus 2012 online gegaan. En sinds die tijd probeer ik 1 a 2 keer per week een nieuw bericht te plaatsen. Soms over onderwerpen die ik gelezen heb. Soms over zaken die ik in mijn dagelijkse werkzaamheden ben tegengekomen. En soms over onderwerpen waar ik mijn eigen gedachten over wil scherpen.
Want als het gaat over BIM, is er wereldwijd veel ervaring opgedaan. Maar, er is ook nog veel onduidelijk. Dankbaar maak ik dan ook gebruik van andere blogs en informatie op internet. Onder andere de blogs, die in 'mijn lijst met blogs' genoemd zijn.

IkLeerBIM is te volgen via Feeds, Email en Twitter. En als mensen een vraag of opmerking hebben is deze natuurlijk altijd welkom.Veel plezier gewenst met het lezen van deze IkLeerBIM, want we zijn met elkaar nog lang niet uitgeleerd!


Geen opmerkingen:

Populaire berichten

Zoeken in deze blog