![]() |
| Levels in Revit zegen of vloek |
1.
Wildgroei aan Levels door geen (nageleefde)
afspraken over Level benamingen.
2.
Geen mogelijkheid om te controleren of een Level
in gebruik is. (als je Levels wilt opschonen) En voor de duidelijkheid: Een Level die verwijderd wordt, zorgt ervoor dat elementen die niet herplaatsbaar zijn zonder melding verwijderd worden. Zie een andere Post.
3.
Slecht gebruik van het bereik van Levels. Waardoor
de Levels die zichtbaar zouden moeten zijn niet te vinden zijn.
4.
Nieuwe Levels die overal zichtbaar worden als ze
worden aangemaakt in combinatie met een beperkte View Template mogelijkheid.
5.
Het niet kunnen maken van een overzicht van
Levels in bijvoorbeeld een Level Schedule.
Niet genoemd maar wel mijn frustratie:
6.
Het eindeloos trekken aan (2D) Level uiteinden
om een goede zichtbaarheid op de afdruk te krijgen.
Waarom wilden mensen dan toch zo graag Levels gebruiken?
Wegen de nadelen op tegen de voordelen? Of zijn de nadelen al achterhaald?
