Pagina's op IkLeerBIM

donderdag 25 april 2013

Gelezen - Revit Architecture Book 2014 Updates

Vandaag heb ik de 26 pagina's tellende update gelezen van The Aubin Academy Master Series: Revit Architecture 2013 and Beyond. Dit is een Revit boek van Paul F Aubin. Het is natuurlijk een tricker. Maar het is informatief en leest prettig. Ook kwam ik een paar kleine zaken tegen, die me nog niet bekend waren of me eerder waren opgevallen.
Zoals een nieuw vinkje bij de print instelling. Deze moet voorkomen dat een Region een aangrenzende lijn van Geometry gedeeltelijk afdekt. Verder de mogelijkheid om Project Parameters van elementen in een Group te laten verschillen van een ander Group, zoals Text Parameters. Dit was wel bekend maar hier las ik er wat meer over.
Al met al de moeite van het noemen waard.

Geen opmerkingen:

Populaire berichten

Zoeken in deze blog