Minnie and Mickey in Building a Building (1933) Let op de 3 vingers in plaats van 4. |
Voor mijn gevoel is dit een onderbelicht aspect.
Onderwerpen die daarbij aan de orde kunnen komen zijn:
- Room en in combinatie met Schedules en Color Scheme.
- Group (waarom wel of niet en zo ja hoe).
- Level (slim tekenen en slimme weergave op de afdruk).
- Afschotisolatie.
- Annotatie (ook in een Family).
- Maatvoering (afronding van de weergave en bijzondere maatvoering zoals koppenmaat).
- Filter (om het Model inzichtelijk te maken / te controleren en natuurlijk weergave te bepalen).
- Viewtemplates.
- Afspraken stelsels en wat we daar van kunnen leren. (denk ook aan gedetailleerdheid)
- Bijhouden van wijzigingen en opmerkingen.
Zaken waar ik nu nog geen 100% optimale oplossing voor weet:
- Grootschallige aanpassingen van een indeling.
- Samenwerken. Want soms volgt bijvoorbeeld de constructie het bouwkundige uitgangspunt (denk aan kozijnen) en soms volgt de afwerking de constructie (denk aan aftimmeringen en geïsoleerde kelders en funderingen).
- Terreintekeningen.
Maar wellicht ook zaken die nog niet optimaal geregeld zijn:
- Meer standaard Reporting mogelijkheden zoals
- Een kozijn die zijn brandwerendheid uit zijn Host haalt.
- Meer interactie tussen een Wall en de bijbehorende Room.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten