Pagina's op IkLeerBIM

vrijdag 4 april 2014

IkLeerBIM 30.000 pageviews

Ondanks dat ik de laatste tijd door omstandigheden relatief weinig nieuwe berichten heb geplaatst , is het bezoeken van deze blog gestaag door gegaan. Vandaag zag ik dat er al weer 30.000 pageviews zijn geweest. Hartstikke leuk.


De redenen dat ik wat minder heb geschreven zijn divers.
Ik ben wat actiever geworden binnen de RevitGG. En ben me daarnaast flink aan het verdiepen in IFC. Daar wil ik graag meer over leren. En ik ben ook bezig om de uitwisseling tussen Revit en IFC wat beter op poten te krijgen, voor zover dit binnen mijn mogelijkheden valt natuurlijk.
Hopelijk binnenkort meer hierover. Want dit zal best een paar posts waard zijn.

Vragen of opmerkingen kan je altijd kwijt via een reactie bij een Blog Post, Twitter, Linkedin of Google+. Ik hoor ze graag.

Geen opmerkingen:

Populaire berichten

Zoeken in deze blog